Procedure indienen onkostennota

Voor een uniforme werking is het belangrijk dat alle OVO vrijwilligers de volgende procedure voor het indienen van onkostennota's volgen.

Hiervoor gebruik je volgende template: onkostennota OVO

 

Gelieve in de template telkens volgende informatie correct in te vullen:

  • Naam
  • Jaar
  • Maand (probeer geen onkostennota's van meerdere maanden te combineren)
  • Rekeningnr
  • Datum
  • Omschrijving traject
  • Aantal kilometer (indien toepasselijk)
  • Bewijsnr (gelieve op de bijgevoegde bewijsstukken, de juiste nummers aan te geven)
  • Bedrag (in euro's)
  • Aantal bewijsstukken
  • Datum opmaak onkostennota
  • Handtekening
    • Onkostennota afprinten en handtekenen
    • Of digitaal handtekenen

Gelieve je bewijsstukken en onkostennota in één pdf-file door te sturen. Je kan excel bestanden opslaan als pdf en de marges aanpassen zodat dit op één pagina past.

 

Vervolgens dient deze pdf te worden opgestuurd naar invoice@ovo.be

 

Alvast bedankt!

Niet gevonden wat je zocht?

Een vraag over een project of onze werking? Je wil met ons samenwerken? Vrijwilliger worden? Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen of stel ons vrijblijvend je vraag.